۰

پاسخگويي به سوالات شرعي از طريق پيامک

دفتر حضرت آيت الله مکارم شيرازي، از طريق سامانه پيام کوتاه به شماره 30008541 به سووالات فقهي مقلدان خود پاسخ مي‌گويد.
کد خبر: ۴۰۰۶
۰۰:۰۰ - ۱۳ مهر ۱۳۸۷
حجت الاسلام محمدرضا هاشمي، مسؤول بخش تحقيقات پايگاه اطلاع رساني حضرت آيت الله مکارم شيرازي، گفت: همزمان با عيدسعيد فطر، پاسخ‌گويي به سوالات ديني به صورت پيامک از سوي دفتر اين مرجع تقليد آغاز به کار کرد.

وي افزود: مقلدان اين مرجع تقليد مي‌توانند با ارسال پيام کوتاه به شماره 30008541 سوال خود را در زمينه احکام شرعي ارسال کنند.

حجت الاسلام هاشمي با بيان اين که اين سامانه به صورت آزمايشي فعال است، خاطر نشان کرد: با توجه به مدت اندک آغاز فعاليت غيررسمي اين سامانه تاکنون استقبال خوبي را از سوي مردم روبروه بوده‌ايم که در حال حاضر مقلدان مي‌توانند از ساعت 12 تا 16 عصر سوالات فقهي خود را از طريق پيامک ارسال کنند.

وي ياد آور شد: هم‌اينک يک نفر از محققان حوزه علميه قم از طريق پيامک به سوولات فقهي مقلدان اين مرجع تقليد پاسخ مي‌گويد در صورت نياز و در خواست بيشتر،‌محققان و موضوعات پاسخ‌گويي افزايش خواهد يافت.

مسؤول بخش تحقيقات سايت آيت الله مکارم شيرازي، تاکيد کرد: در سامانه پيام کوتاه تنها به سوالات فقهي ( احکام شرعي ) پاسخ داده مي‌شود و از مقلدان خواسته مي‌شود سوالاتي که جنبه ضروري ندارد و مي توان پاسخ آنرا با مراجعه به دفاتر پاسخگوئي و يا سايت اينترنتي بدست آورد، خودداري کنند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: