۰

توهين نويسنده فرانسوي به پيامبر اسلام(ص)

يک نويسنده فرانسوي در کتابي که اخيرا به چاپ رسانده با زير سوال بردن تاريخچه نبوت پيامبر گرامي اسلام به وي توهين کرده است.
کد خبر: ۳۹۹۲
۰۰:۰۰ - ۱۱ مهر ۱۳۸۷
به گزارش شيعه نيوز، "هنري بولن "نويسنده فرانسوي در کتاب اخير خود با زير سوال بردن نبوت پيامبر گرامي اسلام(ص) وي را از خانواده‏اي کوچک و ناشناخته در بين مسلمانان توصيف کرد که به منظور پادشاهي بر اعراب، عنوان پيامبري را برگزيد.

اين در حالي است که بولن با تاکيد بر صحت نوشته‏هايش در اين کتاب آن را به علماي اسلامي عرضه داشته و خواستار پاسخ علمي علماي اسلامي در رابطه با مطالب اين کتاب شده است.

با چاپ اين کتاب موهن، الازهر و مجمع تحقيقات اسلامي مصر با انتشار بيانيه‏اي رسمي با محکوم کردن اين اقدام خواستار جمع‏آوري اين کتاب شدند.

در اين بيانيه که در مجله عقيدتي به چاپ رسيده است،با انتقاد از نوشته‏هاي کذب و غيرمستند اين نويسنده فرانسوي، آن را اقدامي تحريک‏آميز و در راستاي توهينهاي برنامه‏ريزي شده غرب بر ضد اسلام دانسته شده است.

موج جديد اهانتها به دين مبين اسلام و هجمه سنگين تبليغاتي و رسانه‌اي غرب بر ضد مسلمانان و پيامبر گرامي اسلام که مدتي بود روند کندي را پشت سر مي‏گذاشت با چاپ اين کتاب موهن وارد فاز جديدي شد که هوشياري مسلمانان را براي مقابله با اين اقدام تحريک‏آميز مي‏طلبد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: