۰

2 گردشگر فرانسوي در يمن به دين اسلام گرويدند

دو گردشگر فرانسوي پس از ايمان و يقين کامل نسبت به اسلام، در دفتر سازمان دعوت اسلامي در صنعاي يمن مسلمان شدند.
کد خبر: ۳۹۳۱
۰۰:۰۰ - ۰۷ مهر ۱۳۸۷
به گزارش شيعه نيوز، لدريس (25 ساله) به همراه دوست فرانسوي خود به نام وبين (24 ساله) با هدف گردشگري به يمن سفر کردند که در اين سفر کوتاه هر دو راه هدايت و اسلام را يافتند و دين مبين اسلام را لبيک گفتند.

عمرعلي مطهر، مترجم اين دو گردشگر که به زبان انگليسي و فرهنگ اسلامي به خوبي مسلط بود، درباره اسلام آوردن آنها گفت: لدريس، مهندس جاده شاغل در کشور اتيوپي و دوستش وبين، پس از ديدارها و سخنان طولاني که با آنها درباره اسلام، بخشش و گذشت در دين اسلام، سيستم اسلامي، قوانين ازدواج و مسايل ديگر انجام دادم، تمايل شديد خود را نسبت به درک و شناخت بيشتر از دين اسلام اعلام کردند.

عمرعلي افزود: هنگامي که در ابتدا با اين دو گردشگر ملاقات کردم آنها درباره تمايل خود براي گرويدن به دين اسلام سخني نگفته بودند، ولي پس از آنکه مسايل مختلف درباره اسلام و مسلمانان را براي آنها تشريح کردم، آنها با اطمينان و يقين دريافتند که اسلام دين بزرگ و دين زندگي و هدفمند است.

وي ادامه داد: لدريس و وبين همچنين تمايل داشتند تا با مسايل ازدواج در دين اسلام آشنا شوند تا بر اساس شرع و عرف اسلام با يکديگر ازدواج کنند.

بنابر اين گزارش اين مترجم گفت: وبين پس از مسلمان شدن، حجاب اسلامي را پوشيد و با همسرش به فراگيري دين اسلام و آشنايي با عبادت هاي واجب مثل روزه و نماز که بر هر مسلماني واجب است، مشغول شد.

عمر افزود: لدريس و همسرش با رضايت کامل مفاهيم اسلامي و مضامين آن را مي آموزند به طوري که معتقدند تاکنون چنين احساس لذت بخشي نداشته اند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: