۰
در پي هک نمودن تعدادي از سايتهاي شيعي :

اعتراض شديد شيعيان به هتک حرمت سايتهاي مراجع معظم تقليد توسط عناصر وهابيت

تعداد بيشماري از کاربران در ساعات اوليه امروز از نقاط مختلف جهان با ارسال ايميل ، فکس و تلفن به دفتر شيعه نيوز ،با انتقاد شديد از هتک حرمت سايتهاي شيعي خصوصا سايت دفاتر مرجعيت شيعه ،حضرات ايات سيد علي سيستاني ، مکارم شيرازي و مرحوم ميرزا جواد تبريزي و تعدادي از مراکز و موسسات معتبر شيعي اين اقدام عناصر وهابيت که دست پرورده استعمار پير، انگلستان هستند را به شدن محکوم کردند .
کد خبر: ۳۸۳۶
۰۰:۰۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۸۷
در پي حمله هکر هاي وهابي به سرور موسسه جهاني ال البيت متعلق به دفتر حضرت ايت الله العظمي سيستاني (دام ظله) در شب گذشته و هک نمودن تعدادي از سايتهاي شيعي موج اعتراض شيعيان از اين اقدام ضد ارزشي وهابيها شدت گرفته است .

در اين خصوص تعداد بيشماري از کاربران در ساعات اوليه امروز از نقاط مختلف جهان با ارسال ايميل ، فکس و تلفن به دفتر شيعه نيوز ،با انتقاد شديد از هتک حرمت سايتهاي شيعي خصوصا سايت دفاتر مرجعيت شيعه ،حضرات ايات سيد علي سيستاني ، مکارم شيرازي و مرحوم ميرزا جواد تبريزي و تعدادي از مراکز و موسسات معتبر شيعي اين اقدام عناصر وهابيت که دست پرورده استعمار پير، انگلستان هستند را به شدن محکوم کردند .

مديريت شيعه نيوز نيز ضمن محکوم کردن اين اقدام دد منشانه خاطر نشان ميشود چنانچه اين فرقه ضاله از مباني ريشه اي و اصول ارزشي برخوردار بود هيچگاه به چنين رفتارهايي اقدام نمي نمود .

اين اقدامات ناشايست باعث خواهد شد چهره کريه و ضد اخلاقي اين فرقه ضاله بر جهانيان بيش از پيش اشکار گردد.

اينان کساني هستند که در ممالک اسلامي دستشان به خون هزاران تن از محبين اهل بيت رسول الله (ص) الوده است و با کشتار بي رحمانه غير نظاميان اعم از شيعه و سني سعي دارند در پيکره جامعه اسلامي فتنه انگيزي کنند و اينبار با اخلال گري در فضاي مجازي در تلاش هستند به اهداف ناميمون خود دست يابند که با لطف و عنايت خداوند متعال و خاندان نبوت اينبار نيز نا کام خواهند ماند .

انشالله
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: