۰

ولنگاري تابستاني در سيما !

کد خبر: ۳۴۱۱
۰۰:۰۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۸۷
وضعيت پوشش در فيلم هاي تابستاني سيماي جمهوري اسلامي ايران حاکي از بي توجهي مسؤولان اين سازمان نسبت به ارزش هاي اسلامي است. هر چند هميشه نسبت به حجاب و پوشش بازيگران زن فيلم ها و سريال هاي تلويزيوني نگراني هايي وجود داشته است ولي اين وضعيت در تابستان سال جاري وضعيت اسفباري به خود گرفته است.

به گزارششيعه نيوز به نقل از بولتن نيوز بتازگي استفاده از ابزار خاص پوشانندگي توسط رنگ در شبکه هاي تلويزيوني رواج يافته است، ولي اين مسأله نه تنها پوشش بد بازيگران زن فيلم هاي خارجي را جبران نکرده است بلکه از آنجا که اين پوشانندگي مصنوعي کاملا قابل تشخيص است مي تواند به لحاظ روانشناختي منجر به تحريک بيشتر مخاطبان گردد. بطور مثال مي توان به پوشش بسيار بد بازيگران زن يک فيلم آمريکايي اشاره کرد که عصر جمعه (25 مرداد) با تکرار در چهارشنبه شب از شبکه 5 تلويزيون اشاره کرد. در بسياري از سکانس هاي فيلم، سعي شده بود پوشش بد بازيگر زن اين فيلم با همين ابزار سينمايي جبران گردد که بيشتر به توجه بيننده منجر مي شد.

صرف نظر از پوشش بد بازيگران، ظاهرا حساسيت مسؤولان صدا و سيما به رفتار هاي خلاف ادب و شهوت انگيز بازيگران زن و مرد کمتر شده و به صرف وضعيت پوشش معطوف شده است. در اين ميان فيلم هاي شبکه پنجم سيما به مراتب وضعيت نگران کننده تري دارد. گزارشگر بولتن نيوز به همين بهانه با برخي از مسؤولان تلويزيون اعتراض کرده است که آنها در پاسخ گفته اند مسؤوليت پخش فيلم هاي تابستاني بر عهده شخص آقاي ضرغامي است و اين مسؤوليت از گردن شبکه ها ساقط است. به گزارش بولتن نيوز به نقل از اظهارات برخي از مسؤولان تلويزيون کميته اي زير نظر ضرغامي، رييس سازمان صدا و سيما، مسؤوليت گزينش فيلم هاي تابستاني را بر عهده داشته اند. اين گروه توجه ويژه اي به فيلم هاي عامه پسند آمريکايي دارند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: