۰

يک تروريست فراري:چرا شيرين عبادي "بهائي بودن" را فحش مي داند؟!

يک تروريست فراري مقيم پاريس گفت:متاسفانه واکنش خانم شيرين عبادي به خبر"بهائي شدن دخترش" چنان بود که گوئي ايشان بهائي بودن و يا بهائي شدن را ننگ تلقي مي کند و اين نسبت را به دختر خود با "فحش" برابر مي داند.
کد خبر: ۳۳۰۴
۰۰:۰۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۸۷
به گزارش ايرنا علي کشتگر ، عضو گروهک تروريستي موسوم به فدائيان خلق با انتشار مقاله اي در سايت ضدانقلابي "گويانيوز" از اعلام برائت شيرين عبادي و دخترش از فرقه ضاله بهائيت برآشفت و اعلام کرد:خانم عبادي در گفتگوي راديوئي با بخش فارسي راديو بين المللي فرانسه که روز پنج شنبه گذشته 17 مرداد پخش شد سه بار ادعاي خبرگزاري جمهوري اسلامي را "فحش" به خانواده خود تلقي کرد. در حالي که ايشان مي توانست بدون واکنش اهانت آميز به بهائيت اين گونه ادعاها را تکذيب نمايد.

عضو گروهک مارکسيستي- تروريستي فدائيان خلق در ادامه اظهارات خود به طرفداري از آزادي اديان(!) پرداخته و در انتقاد از مواضع اخير شيرين عبادي و دخترش در انحرافي بودن فرقه ضاله بهائيت انتقاد کرد و اظهار داشت:شواهد زيادي نشان مي دهند که ما هنوز به آزادي و برابري اديان در آن حد باور نداريم که دين و عقيده ديگران را به اندازه اعتقادات خود محق احترام بدانيم.

عضو گروهک تروريستي موسوم به فدائيان خلق در پايان خواستارپيوستن فله اي(!) به فرقه ضاله بهائيت شد و اظهار داشت: دفاع ازبهائيان صرفا به اقدامات مقطعي وکلاي مدافع حقوق بشر محدود نشود. وقتي بهائيان مورد هجوم قرار مي گيرند همه بايد بگوئيم که ما "همه بهائي ايراني هستيم."(!)
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: