۰

600 ضربه شلاق و زندان به جرم تماس تلفني نامشروع!

شوهر اين زن پيشتر از استاد بيوشيميست به خاطر تماس هاي مکرر تلفني با زنش به دادگاه شکايت کرد و مدعي شد: اين تماس ها زندگي وي را نابوده کرده و به همين خاطر از زنش جدا شده است.
کد خبر: ۳۰۸۳
۰۰:۰۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۸۷
دادگاه تجديد نظر در عربستان راي صادره در خصوص محکوميت يک بيوشيميست سعودي و دانشجوي دختر وي را تاييد کرد.

به گزارش شيعه نيوز به نقل از عصر ايران «خالد زهراني» سال گذشته تنها به دليل تماس هاي تلفني با دانشجوي دختر خود که با هدف يک مطالعه تحقيقاتي صورت گرفته بود از سوي دادگاهي در عربستان به 600 ضربه شلاق و تحمل هشت ماه زندان محکوم شد.

دانشجوي دختر نيز بنا به حکم دادگاه با 350 ضربه شلاق و چهار ماه زندان روبرو شد.

شوهر اين زن پيشتر از «زهراني» به خاطر تماس هاي مکرر تلفني با زنش به دادگاه شکايت کرد و مدعي شد: "اين تماس ها زندگي وي را نابوده کرده و به همين خاطر از زنش جدا شده است."

براساس اين گزارش دادگاه تجديد نظرعربستان، تماس بيوشيميست سعودي با دانشجوي محققش را يک «رابطه نامشروع» از طريق خطوط تلفن قلمداد کرد و از اين رو هر دو نفر را مستحق شلاق و زندان دانست.

اين در حالي است که بيمارستان محل خدمت الزهراني در جنوب غربي عربستان پيشتر وي را مسوول پروژه تحقيقاتي اين دانشجوي دختر دانشگاه عبدالعزيز در جده معرفي کرده بود.

از اين رو الزهراني در فاصله سال هاي 2002 تا 2004 با اين دختر «تماس تلفني تحقيقاتي» برقرار مي کرد.

اما شوهر اين دانشجو مدعي شد: تماس هاي تلفني اين استاد با زنش باعث جدايي و طلاق آنها شده است.

در قوانين عربستان جرايمي چون «رابطه نامشروع» تعريف نشده و قضات براساس تعريف خود از قانون درباره چنين جرايمي راي مي دهند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: