۰

"ماشا" ستاره سينماي روسيه مسلمان شد

"ماشا اليليکينا" نام معروفي در روسيه و کشورهايي است که به زبان روسي سخن مي گويند. اين هنرپيشه ازحدود دوسال پيش به چهره معروفي دراين کشور تبديل شد اما به سرعت پس از مشهور شدن، از صحنه نمايش کناره گرفت. دليل اين کار، اين بود که او دين مبين اسلام را انتخاب کرده و حجاب را برگزيده بود.
کد خبر: ۲۸۳۰
۰۰:۰۰ - ۰۴ تير ۱۳۸۷
به گزارش شيعه نيوز، آنچه که وي را از ساير هنرپيشه ها و خواننده هاي زن مسلمان و محجبه متمايز مي کند اين است که او در اوج شهرت خود حجاب را انتخاب کرد.

ماشا تشرف خود به اسلام را لطف الهي مي داند و مي گويد: من پس از مسلمان شدن، احساس سعادت مي کنم.

ماشا گفت: به عقيده من، رغبت به عبادت يک رغبت فطري در تمام انسان هاست، پس اگر کسي خواست به اسلام مشرف شود بايد کمي تأمل کند و از فطرت پاک خود کمک بگيرد.

وي تأکيد کرد: اگر کسي نتواند به خدا برسد، لا اقل بايد تلاش کند از هواي نفس خود و صفات زشتي همچون تکبر، حسد، ظلم و دروغ رهايي يابد.

گفتني است ماشا زني فرهيخته است و به پنج زبان اروپايي به خوبي صحبت مي کند.

ماشا در پاسخ به اين سوال که چرا مردم بيش از ساير اديان، به دين اسلام تمايل دارند؟ گفت: اسلام نيرويي دارد که آن را بر ساير اديان برتري داده است و همه قوانين اسلام در زندگي عملي انسان قابل اجراست و راه اسلام همان راه سعادت است.

به گزارش خبرگزاري اباء، ماشا اليليکينا ستاره سابق سينما و موسيقي در روسيه است که اکنون حجاب اسلامي بر تن دارد و به تدريس مشغول است. وي مي گويد: از گذشته خود متنفر است و دوست دارد که مردم از زندگي او عبرت بگيرند و بدانند که بازگشت به خداوند ممکن است و در توبه هميشه و براي همگان باز است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: