۰

افزايش اعتياد در مدارس کشور

معاون پرورشي و تربيت بدني وزير آموزش و پرورش مصرف مواد مخدر در مدارس کشور را زنگ خطر جدي دانست و از افزايش اعتياد در مدارس کشور ابراز نگراني کرد.
کد خبر: ۲۳۳۶
۰۰:۰۰ - ۲۰ دی ۱۳۸۶
معاون پرورشي و تربيت بدني وزير آموزش و پرورش گفت: اعتياد در مدارس کشور، زنگ خطر جدي است.

به گزارش شيعه نيوز به نقل از جمهوري، سيد باقر پيش‌نمازي در سنندج، مصرف مواد مخدر در مدارس کشور را زنگ خطر جدي دانست و از افزايش اعتياد در مدارس کشور ابراز نگراني کرد.

وي گفت: نرخ آسيب ديدگي دانش‌آموزان در مراکز آموزشي استان‌هاي مرزي، بيشتر از استان‌هاي مرکزي است و بايد براي مقابله با اين پديده، برنامه‌ريزي مدون و قابل اجرا شود.

وي موقعيت جغرافياي استان‌ها را با توجه به قاچاق مواد مخدر در افزايش اعتياد در مدارس مؤثر دانست و اظهار داشت: براي مبارزه جدي با پديده اعتياد، علاوه بر وزارت آموزش و پرورش، ديگر دستگاه‌هاي ذيربط نيز بايد با نگاه فرابخشي براي ريشه‌کني اين معضل آموزش و پرورش کشور را ياري دهند.

پيش‌نمازي يادآورد شد: الگوسازي در خانواده، مدرسه و جامعه و اطلاع‌رساني از مطبوعات و رسانه‌هاي جمعي به عنوان نخستين راهکار مبارزه با اين پديده شوم در استان‌هاي در معرض خطر است.

وي استان يزد را پاکترين استان کشور به لحاظ اعتياد و بيماري‌هايي چون ايدز و هپاتيت اعلام کرد و افزود: اين استان به دليل حفظ زيرساخت‌هاي اعتقادي و ديني به دارالعباده در کشور لقب گرفته است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: