۰

افشاي نقشه خونين تروريست‌ها براي عيد غدير

متاسفانه عربستان سعودي همچنان کنترل ضعيفي بر اتباع خود که وارد مرزهاي عراق مي‌شوند دارند و اغلب انفجارهاي انتحاري بوسيله اتباع اين کشور صورت مي گيرد.
کد خبر: ۲۱۷۲
۰۰:۰۰ - ۰۴ دی ۱۳۸۶
ماموران عراقي در استان‌هاي جنوبي تا کنون بيش از 30 کيلوگرم مواد منفجره کشف کرده‌اند که براي انفجار در اماکن مقدس تهيه شده بود .

به گزارش شيعه نيوز به نقل از جهان، يک فرمانده مرزباني در جنوب عراق اعلام کرد: گزارشاتي در دست داريم که حکايت از عکس العمل‌هاي تروريست‌ها در اين روز نسبت به مردم استان هاي جنوبي عراق دارد.

وي گفت: در چهار روز گذشته بيش از 30 کيلو گرم مواد منفجره در جنوب عراق کشف شده است.

اين فرمانده عراقي بدون اشاره به آمار دستگير شدگان گفت: هرگونه تحرک تروريست‌ها را در روزهاي منتهي به عيد سعيد غدير به شدت زير نظر داريم و اجازه نخواهيم داد شادي اين روز در کام محبان خاندان پيامبر تلخ شود.

وي گفت: متاسفانه عربستان سعودي همچنان کنترل ضعيفي بر اتباع خود که وارد مرزهاي عراق مي‌شوند دارند و اغلب انفجارهاي انتحاري بوسيله اتباع اين کشور صورت مي گيرد.

اين فرمانده مرزباني عراق افزود: در بصره براي اولين بار و پس از سپردن امور امنيتي از چشم هاي الکترونيک براي بازرسي اشخاص و خودروها استفاده مي کنيم. از سوي ديگر از نجف اشرف و کوفه خبر مي رسد که تدابير امنيتي به شدت برقرار است و اميد است هيچ حادثه ناگواري روي ندهد.

گفتني است در راستاي تامين امنيت شهرهاي جنوبي عراق نيز از 14 فروند هلي کوپتر و هواپيما استفاده مي شود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: