۰

نجات مسجد سوياي اسپانيا توسط يک بازيکن فوتبال

اگر اين بازيکن مسلمان اين زمين را خريداري نمي کرد، مسلمانان اين شهر از نماز خواندن در تنها مسجد شهر محروم مي شدند.
کد خبر: ۲۱۲۱
۰۰:۰۰ - ۰۱ دی ۱۳۸۶
مهاجم برجسته باشگاه «سويا»ي اسپانيا با خريد زميني که تنها مسجد اين شهر در آن بنا شده بود، از بسته ‌شدن مسجد مذکور جلوگيري کرد.

به گزارش شيعه نيوز به نقل از ابنا، «فردريک کانوته»، بازيکن مسلمان تيم فوتبال سوياي اسپانيا با پرداخت مبلغ 510.860 يورو (700 هزار دلار) زميني که ساختمان تنها مسجد شهر سويا در آن قرار دارد را خريداري و از بسته‌شدن آن جلوگيري‌ کرد.

اين در حالي بود که صاحب ملک تنها مسجد شهر سوياپس از پايان قرارداد اجاره با انجمن مسلمانان اين شهر تصميم به فروش اين ساختمان و بسته‌ شدن مسجد مذکور گرفته ‌بود.

کانوته 30 ساله با اظهار خشنودي از عدم تعطيلي مسجد سويا در اين رابطه خاطرنشان کرد: زمين از سوي صاحب آن در معرض فروش قرار گرفت و من براي ابقاي اين مسجد، آن را خريداري کردم.

سخنگوي هيئت مسلمانان اسپانيا نيز با تقدير از اين کار کانوته بيان داشت: اگر اين بازيکن مسلمان اين زمين را خريداري نمي کرد، مسلمانان اين شهر از نماز خواندن در تنها مسجد شهر محروم مي شدند.

بدين ترتيب کانوته که 10 سال پيش به دين مبين اسلام گرويد مالکيت اين مسجد را بدست آورد و تنها مسجد شهر سوياي اسپانيا را از خطر ويراني نجات داد.

گفتني است فردريک کانوته مهاجمي است که سال گذشته با به ثمر رساندن 20 گل آقاي گلي «لا ليگا» (ليگ فوتبال باشگاههاي اسپانيا) را بدست آورد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: