۰

پاسخ به سؤالات حديثي به صورت تلفني

مسؤول واحد مرکز تلفني پاسخگويي به سؤالات حديثي دارالحديث قم، از پاسخگويي اين مرکز به هزار پرسش حديثي در ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۹۷۹
۰۰:۰۰ - ۱۷ آذر ۱۳۸۶

حجت‌‌الاسلام مرتضي خوش‌نصيب، مسؤول واحد مرکز تلفني پاسخگويي به سؤالات حديثي دارالحديث قم، از پاسخگويي اين مرکز به هزار پرسش حديثي در ماه خبر داد.

وي نقش حديث را در زندگي روزمره بسيار مهم دانست و افزود: در آموزه‌هاي ديني ما بر دو اصل مهم قرآن و روايات تأکيد فراوان شده است و به همين دليل بر آن شديم تا حداقل در يکي از اين دو رکن اساسي به سؤالات مردم پاسخ بدهيم.

حجت ‌الاسلام خوش نصيب با بيان اين‌که اين مرکز پس از تأسيس مرکز تحقيقاتي دارالحديث، در سال 1376 افتتاح شد، اظهار داشت: قصد داريم در آينده بخش اينترنتي مرکز را نيز راه اندازي کنيم و در عرصه مطبوعات هم فعاليت خود را به صورت آزمايشي در روزنامه همشهري آغاز کرده‌ايم.

وي در ادامه از از آمادگي مرکز تلفني براي پاسخگويي حضوري به سؤالات حديثي هم خبر داد و تصريح کرد: هم اکنون بيشتر سوال‌ها به زبان فارسي و تلفني است و گاهي هم پرسش‌هايي به زبان عربي وجود دارد.

مسؤول واحد مرکز تلفني پاسخگويي به سوالات حديثي، زمان پاسخگويي به سؤالات را ساعات اداري و روزهاي غير اداري را ويژه دريافت سؤال اعلام کرد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: نوع سؤالات حديثي در مناسبت‌هاي گوناگون متغير است و منابع پاسخگويي نيز غالباً از منابع تشيع و گاهي از منابع اهل سنت است.

گفتني است، علاقه ‌مندان براي در ميان گذاشتن پرسش‌هاي حديثي خود با اين مرکز مي‌توانند با شماره تلفن7783030 ـ 0251 از سراسر کشور و شهروندان تهراني بدون استفاده از کد، با شماره تلفن 5595727 تماس بگيرند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: