۰

اجراي طرح برخورد با پوشش نامناسب زمستاني در تهران

پوشيدن لباس و مانتوهاي تنگ و چسبان، استفاده از چکمه‌هاي بلند و شلوارهاي کوتاه که داخل چکمه باشد، روسري و شال‌هاي کوتاه که موي سر را نپوشاند و مغاير با پوشش اسلامي باشد ممنوع و پليس با استفاده‌کنندگان برخورد مي‌کند.
کد خبر: ۱۸۹۰
۰۰:۰۰ - ۱۰ آذر ۱۳۸۶

فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ گفت: با توجه به شرايط خاص نوع پوشش در فصل پاييز و زمستان، به زودي طرح برخورد با بدحجابي، بدپوششي و پوشش نامناسب زمستاني در تهران به اجرا درمي‌آيد.

به گزارش شيعه نيوز به نقل از ايرنا، سردار احمدرضا رادان روزشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اجراي اين طرح در راستاي ادامه طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در دستور کار "فاتب" قرار گرفته است.

وي تصريح کرد: دراين طرح باهمه کساني که ازچکمه‌هاي بلند و شلوارهاي تنگ و چسبان استفاده مي‌کنند، برخورد مي‌شود.

وي اظهارداشت: پوشيدن لباس و مانتوهاي تنگ و چسبان، استفاده از چکمه‌هاي بلند و شلوارهاي کوتاه که داخل چکمه باشد، روسري و شال‌هاي کوتاه که موي سر را نپوشاند و مغاير با پوشش اسلامي باشد ممنوع و پليس با استفاده‌کنندگان برخورد مي‌کند.

وي تاکيدکرد: استفاده از کاپشن‌هاي کوتاه ومانتوهاي کوتاه وتنگ که حداقل تا زانو را نپوشاند نيز مشمول اجراي طرح برخورد بدحجابي و بدپوششي قرار مي‌گيرد.

فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ گفت: همه کساني که از کاپشن کوتاه استفاده مي‌کنند بايد حتما زير آن مانتو بلند بپوشند درغيراين صورت با آنها برخورد مي‌شود.

سردار رادان خاطرنشان کرد:اجراي اين طرح ازاوايل هفته آينده بصورت گسترده در همه مناطق تهران بزرگ آغاز و باهرنوع پوشش نامناسب فصل زمستان و پاييز برخورد قاطع مي‌شود.

به گفته وي، استفاده از کلاه بدون روسري و مقنعه نيز ممنوع بوده و باهمه کساني که از اين نوع پوشش استفاده نمايند برخورد مي‌کنيم

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: