۰

استعفاي رييس کميسيون مهاجران ايالت ويرجينيا از سمت خود در حمايت از مسلمانان

رييس جامعه مسلمانان آمريکا در حمايت از مسلمانان از سمت دولتي خود در ايالت ويرجينيا استعفا کرد.
کد خبر: ۱۱۳۳
۰۰:۰۰ - ۰۷ مهر ۱۳۸۶

به گزارش «شیعه نیوز»، دکتر حسام عميش رييس جامعه مسلمانان آمريکا،‌ که علاوه بر اين سمت رييس کميسيون امور مهاجران ايالت ويرجينيا را نيز داشت، در سخنراني روز گذشته خود در شهر الکساندريا ايالت ويرجينيا و در جمع مردم اين ايالت و نمايندگان رسانه‌هاي گروهي، در مورد علت استعفاي خود اظهار داشت: من به دليل نسبت دادن حملات تروريستي به مسلمانان و برداشت نادرست مردم و برخي از دولت‌مردان آمريکايي از مفهوم جهاد در اسلام، از سمت دولتي خود استعفا مي‌دهم.

اين فيزيک‌دان مشهور که تابستان گذشته به سمت رييس کميسيون امور مهاجران ايالت ويرجينيا برگزيده شده بود، پس از آن که يکي از اعضاي مجلس ايالتي در ويرجينيا مسلمانان را افراطي و خشونت طلب ناميد، تصميم به استعفا گرفت.

اين عضو مجلس ايالتي علاوه بر اين سخنان، از دکتر عميش که در سخنراني خود هجوم رژيم صهيونيستي به خاک لبنان را در سال گذشته محکوم کرده بود ، نيز انتقاد کرده و وي را فردي افراطي ناميده بود.

در اين مراسم علاوه بر دکتر عميش افراد ديگري چون گرايلان هاگلر رييس انجمن کليساهاي واشنگتن، برايان بکر يکي از اعضاي جامعه کشيشان ويرجينيا و همچنين يکي از رهبران جامعه مهاجران آمريکا در حمايت از وي سخنراني کردند.

اين افراد در سخنراني‌هاي خود ضمن محکوم کردن سياست دولت آمريکا در منزوي کردن مسلمانان و تهديد و ارعاب آنان، از محدود کردن مسلمانان در جامعه آمريکا انتقاد کردند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: