۰

ماجراي کويتي اهل‌تسنن که خادم حسينيه شيعيان شد

اين شهروند کويتي که سال‌ها از داشتن فرزند محروم بود، با تمسک به حضرت اباعبدالحسين(علیه السلام) و اهل بيت عصمت و طهارت، پس از چندي صاحب يک فرزند پسر شد و براي اداي نذرش، خود و فرزندش خادم حسينيه شيعيان در کويت شد.
کد خبر: ۹۴۵
۰۰:۰۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۸۶

به گزارش «شیعه نیوز»، يک شهروند اهل تسنن کويت در پي برآوردن شدن حاجتش، خادم حسينيه سيدالشهدا (علیه السلام ) شد.

اين گزارش حاکيست، اين شهروند کويتي که سال‌ها از داشتن فرزند محروم بود، با تمسک به حضرت اباعبدالحسين(علیه السلام ) و اهل بيت عصمت و طهارت، پس از چندي صاحب يک فرزند پسر شد و براي اداي نذرش، خود و فرزندش خادم حسينيه شيعيان در کويت شد.

اين شهروند کويتي اسم پسر خود را اميرحسين ناميده و اعلام کرد من و پسرم تا پايان عمر خادم حسينيه سيدالشهدا(علیه السلام ) خواهيم بود.

وي تمسک به اهل بيت عصمت و طهارت(علیه السلام ) و بويژه امام حسين(علیه السلام ) را افتخاري بزرگ براي هر مسلمان برشمرد و اضافه کرد: اکنون افتخار مي‌کنم که خادم فرزند اطهر امام علي(علیه السلام ) واين حسينيه هستم.

اين در حالي است که چند سالي است وهابيون تند رو در کشورهاي حاشيه خليج فارس مشغول به فعاليت‌هاي ضد شيعي و اختلاف افکني ميان شيعيان و اهل تسنن هستند.

اين شهروند کويتي در خصوص انتشار کاريکاتورهاي ضد اسلامي و اهانت به مقدسات اسلام، به گسترش اعتراضات مردم مسلمان به انتشار کاريکاتوري توهين اميز در روزنامه الجريده کويت اشاره کرد و با محکوم کردن اين اعمال عليه شيعيان، اين گونه اقدامات را در راستاي تحقق اهداف دشمنان اسلام دانست و گفت: آيت‌الله خامنه‌اي ذريه حضرت زهرا(س) است و اين کارها جز در راستاي اختلاف افکني ميان مسلمانان نيست.

 

T

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: