۰
امام جمعه واشنگتن:

کتابخانه ‌آيت‌الله مرعشي نجفي؛ مايه افتخار جهان اسلام

امام جمعه اهل سنت واشنگتن، فتواي جمعي از مفتيان وهابي عليه شيعه را، با سياست هاي غرب در مبارزه با اسلام و تضعيف باورهاي ديني در جوامع اسلامي هماهنگ دانست.
کد خبر: ۹۰۴
۰۰:۰۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۸۶

به گزارش «شیعه نیوز»،امام جمعه اهل سنت واشنگتن، فتواي جمعي از مفتيان وهابي عليه شيعه را، با سياست هاي غرب در مبارزه با اسلام و تضعيف باورهاي ديني در جوامع اسلامي هماهنگ دانست.

 محمد العاصي حضور تعداد زيادي تروريست از کشور عربستان در عراق را حاکي از ترفند شوم استکبار براي ايجاد اختلاف بين کشورهاي اسلامي دانست و گفت: استکبار مي خواهد از اين طريق به اهداف خود براي سلطه بر امت اسلامي برسد.

عضو شوراي عالي مجمع تقريب مذاهب با بيان اينکه، آمريکا کشوري نو ظهور است و داراي پيشينه تاريخي نيست و از پشتوانه تمدني برخوردار نمي باشد، افزود: کشورهاي اروپايي به واسطه خوي استکبار طلبي خود، بسياري از کشورهاي متمدن جهان را تحت سلطه خود در آورده و با سرقت آثار تاريخي و فرهنگي از جمله کتب نفيس، مجموعه ايي گرانبها از ميراث بشري را در کشورهاي خود جمع نموده اند و کشورهاي اسلامي بايد به هر شکل ممکن اين ميراث يا کپي آنها را بدست آورند.

دکتر محمد العاصي، با اشاره به نقش فرهنگ تعليم و تربيت در نظام فکري اسلام، وجود کتابخانه ‌آيت‌الله مرعشي نجفي را مايه افتخار جهان اسلام دانست و گفت: به واسطه کتب نفيسي که در اين کتابخانه وجود دارد، مي توان از آن به عنوان موزه نام برد.

اين انديشمند مسلمان با تأکيد بر لزوم تعامل مراکز اسلامي با مراکز علمي جهان، بر معرفي شايسته اين کتابخانه و شناساندن آن به جهان تأکيد کرد.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: