۰

سرنخ مهم از طراحان نيمه شعبان خونين

از دستگير شدگان، نقشه‌هاي حرمين امام حسين(علیه السلام) و حضرت عباس(علیه السلام ) کشف شده است که در اين نقشه‌ها مراکز ثقل ساختماني اين دو حرم نشانه گذاري شده بود.
کد خبر: ۸۸۷
۰۰:۰۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۸۶

به گزارش «شیعه نیوز»،به دنبال حوادث خونين نيمه شعبان در کربلا، دو عنصر ارشد اطلاعاتي حزب بعث که هويت يکي از آنان به نام ابوظاهر احراز شده است، دستگير و در اختيار نيروهاي ويژه اعزامي دولت عراق قرار گرفتند.

 يک مقام امنيتي در استان نجف اعلام کرد: اين دو تن با مقادير زيادي دينار عراقي و ارزهاي خارجي دستگير شده‌اند و همچنين از آنان تعداد زيادي سلاح‌هاي خودکار آمريکايي کشف شده است.

وي بدون اشاره به جزئيات سلاح‌ها و تعداد آن‌ها گفت: از دستگير شدگان، نقشه‌هاي حرمين امام حسين(علیه السلام ) و حضرت عباس(علیه السلام ) کشف شده است که در اين نقشه‌ها مراکز ثقل ساختماني اين دو حرم نشانه گذاري شده بود.

اين مقام آگاه با خودداري از اعلام جزئيات بازجويي اين دو نفر اعلام کرد: اين افراد مدتي در اردن بوده و اخيرا" وارد عراق شده اند و آنچه براي مسئولين عراقي اثبات شده است، ارتباط آنان با لايه‌هاي مياني القاعده و نيز دستگاه امنيتي يک کشور همسايه عراق است که مخالف دولت شيعي مالکي است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: